Artikelen over: Algemeen beheer

Het gebruikersarchief

Als je wilt dat een gebruiker niet meer kan inloggen in je academie, dan kun je hem of haar archiveren. Een gebruiker die in het archief staat, telt niet meer mee in de gebruikerslimiet van je abonnement. Bij de oude abonnementen, Pro Loyalty en Basis Loyalty, stopt de betaling voor een gearchiveerde gebruiker met inachtneming van de 30 dagen factuurperiode.

Wat is het verschil tussen archiveren en verwijderen?


Het archief is een tussenstap voordat een gebruiker definitief verwijderd wordt. Zo weet je zeker dat je nooit per ongeluk een gebruiker helemaal uit de academie haalt. Ook is dit handig als je, bij nader inzien, toch nog de resultaten van de gebruiker wilt inzien en/of exporteren. Je kunt de gebruiker weer terugzetten en opnieuw koppelen aan de leerlijn(en) om de voortgang en scores opnieuw in te zien.

Hoe lang blijft een deelnemer gearchiveerd?


Je kunt er zelf voor kiezen om gebruikers vanuit het archief definitief te verwijderen. Als je de gebruikers in het archief laat staan, dan worden ze na een bepaalde periode automatisch verwijderd. Hoe lang deze periode is, is afhankelijk van je abonnement.


AbonnementAantal dagen archiveren
Professioneel30
Team90
Company365
Pro Loyalty90
Basis Loyalty30
Premium API180


Het aantal gebruikers dat je in je archief hebt staan, is eenvoudig te vinden. Open het beheer en ga naar gebruikers > archief. Scrol naar beneden om het totaal aantal gebruikers in het archief te bekijken.

Bijgewerkt op: 12/03/2024

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!